بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بیشتر نیازهای ما امروزه توسط ابزارهای دیجیتال مانند لپ تاپ و موبایل رفع می‌شوند. و زندگی امروزی را از این ابزارها نمیتوان جدا دانست.

سرعت پیشرفت و استفاده از این موارد ابزارها روز به روز در حال افزایش هست بخصوص با ظهور بیماری مانند کرونا. با وجود چنین مسائلی استفاده از لپ تاپ های روزمره بصورت قابل توجه‌ای افزایش داشته و خرید لپ تاپ روزمره توسط کابران بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

استفاده بیشتر از لپ تاپ روزمره برای موضوعاتی مانند تماشای فیلم، وبگردی و مصارف معمولی و خانگی صورت می‌گیرد.


انتخاب لپ تاپ برای امور روزمره میان این همه مدل مختلف اینطور به نظر می‌رسد که برای بسیاری از کاربران کار پیچیده‌ای به نظر برسد.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم برای راحتی کاربران و اینکه زودتر به لپ تاپ مورد نیازشان برسند. چند مورد از بهترین لپ تاپ های روزمره را به معرفی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

لپ تاپ ایسوس X515EA i3 12G 512G

لپ تاپ ایسوس مدل X515EA-EJ1314-i3 با صفحه نمایش 15.6 اینچی، مجهز به پردازنده Intel Core i3 و دارای حافظه 12  گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایتی (SSD) است.

این لپ تاپ دارای دو پورت USB 3.2، یک پورت USB typec، یک پورت HDMI همراه با آن ارائه می‌شود.

این لپ تاپ با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، مناسب برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ کارآمد و قابل حمل هستند.

با وجود پردازنده Intel Core i3، این لپ تاپ می‌تواند به طور عملکردی قابل قبول باشد.

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

لپ تاپ لنوو مدل V15 Athlon 7120U 8GB 256GB

لپ تاپ لنوو مدل V15 Athlon 7120U 8GB 256GB  با پردازنده AMD™ Athlon – 7120U یک دستگاه قدرتمند و کارآمد است. که برای استفاده روزمره، مطالعه، کارهای اداری و سرگرمی مناسب است.

این لپتاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن HD است. که تصاویر و ویدیوهای واضح و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. همچنین، مجهز به پردازنده AMD Athlon – 7120U با ظرفیت 2 هسته و سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز است که برای اجرای تسک‌های روزمره به طور کافی قوی است.

این لپتاپ دارای حافظه رم 8 گیگابایتی و هارد 256GB SSD است. که امکان ذخیره سازی فایل‌ها و اطلاعات را فراهم می‌کند. به علاوه، دارای کارت گرافیک AMD Radeon 610M است که برای استفاده از برنامه‌های گرافیکی و بازی‌های سبک مناسب است.

لپ تاپ لنوو مدل V15 Athlon 7120U 8GB 256GB دارای  درگاه‌های USB 2.0 و USB 3.0 برای اتصال دستگاه‌های جانبی و درگاه HDMI برای اتصال به تلویزیون یا پروژکتور است.

با وجود قابلیت‌های پیشرفته و سخت‌افزار قدرتمند، لپ تاپ لنوو مدل V15 Athlon 7120U 8GB 256GB به قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شود و گزینه ای مناسب برای کسانی است که نیازمند یک لپتاپ کارآمد و با عملکرد خوب هستند.

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

لپ تاپ HP 255 G8 R3 12G 256G 1T 2G

لپ تاپ 15.6 اینچی مدل 255-G8 محصولی از برند مطرح اچ ‌پی است.

یکی از مدل های جذاب که بخواییم بهش بپردازیم لپ تاپ HP 255-GB هستش که با یه ظاهر جذاب و کلاسیک و یه پردازنده Ryzen 3 برای خیلی از کاربران جذاب هست، مخصوصا اون دسته از افرادی که دنبال لپ تاپ روزمره با پردازنده AMD می گردند.

این لپ‌تاپ با وزن 1.74 کیلوگرمی می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی که به یک لپ‌تاپ سبک برای جابجایی زیاد نیاز دارند، باشد.

اچ پی برای این ماز پردارنده‌های شرکت AMD استفاده کرد است. Ryzen3 3250U قلب پردازشی این لپ‌تاپ شرکت اچ پی است.

این پردازنده جزو پردازنده‌های میان‌رده محسوب می‌شود. نمایشگر 15.6 اینچی با پنل TN و کیفیت HD می‌تواند نیازهای شما برای انجام کارهای روزمره و عمومی برطرف کند.

همچنین اچ پی برای مدل 255-G8 تنوع مناسبی از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی را در نظر گرفته که دست شما را برای جابجایی و انتقال اطلاعات باز می‌گذارد.

در مجموع لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل 255-G8 – یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه است که می‌تواند یک گزینه ایده‌‌ال برای انجام کارهای روزمره و عمومی شما باشد.

 

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

لپ تاپ لنوو ideaPad 3 Core i3 12GB 1TB 256GB

مگر می‌شود حرف از لپ تاپ های روزمره و اقتصادی باشد و نامی از لنوو آورده نشود.

سری IdeaPad لنوو همیشه و هر جا جایگاه ویژه‌ای در لیست انتخاب بهترین‌ لپ تاپ ها با بهترین قیمت ها دارند.

از ظاهر ساده و زیبای این مدل که بگذریم بیا یه پردازنده کور آی 3 که قدرت مناسبی داره، با یه صفحه نمایش مناسب که تصویر واضحی ارائه میده همچنین در کنار حافظه سرعت بالای SSD خود یک حافظه HDD داره که برای ذخیره اطلاعات مناسب هستش.

نکته ویژه و بسیار قابل توجه این مدل آیدیاپد وزن سبک آن است که راحتی تمام و کامل را در جا‌به‌جایی‌ها برای کاربر دارد.

لپ تاپ IP3-CAC برای مهندسان آماتور، کاربران امور تحلیلی متوسط و همچنین کاربران خانگی می باشد.

لپ تاپ مدل IdeaPad 3 15ITL6 از محصولات پرفروش و پرطرفدار شرکت لنوو است. که می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای انجام امور روزمره لقب بگیرد.

این لپ تاپ به پردازنده‌ی مرکزی سری i3 1115G4 شرکت اینتل مجهز شده است. همچنین، 12 گیگابایت رم برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است.

و در صورت نیاز می‌توان این عدد را ارتقا داد. علاوه بر این، یک ترابایت و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در این لپ تاپ وجود دارد. که از این میزان یک ترابایت به صورت HDD یا هارد دیسک و 256 گیگابایت به صورت SSD در آن تعبیه شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به صفحه نمایش Full HD با ابعاد 15.6 اینچی اشاره کرد که به پنل TN مجهز شده است و ارزش خرید بیشتری به IdeaPad 3 15ITL6 می‌بخشد.

این لپ تاپ توسط شرکت وارد کننده کاستوم شده و برخی از مشخصات آن ارتقا یافته است.

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره                  بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره                      بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره                    بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره                      بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره

بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره                      بهترین لپ تاپ برای کارهای روزمره