lazy

فروش اقساطی لپ تاپ در بازرگانی نوآوران شرق شرایط خوب و مناسبی را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است.

این روز ها  به دلیل سطح پایین درآمدی و نیاز مبرم به وجود لپ تاپ برای برخی از اقشار جامعه مشتریان از وجود طرح‌های فروش اقساطی لپ تاپ استقبال می‌کنند. 

لپ تاپ هم جزو وسایل و لوازمی است که با افزایش قیمت ارز جهش قیمت زیادی پیدا کرده است.

 برای برخی از اقشار جامعه که به این دستگاه و لوازم نیاز مبرمی دارند وجود مشکلات اقتصادی می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. 

 

شرایط

فروش اقساطی لپ تاپ در سایت فروشگاه نوآوران شرق

اگر در شهر مشهد ساکن هستید 

برای فروش اقساطی لپ تاپ نیاز به چک کارمندی و ضامن ندارید و کافیه برای هر قسط یک چک جدید صیادی پرداخت بشه

(سقف فروش اقساطی لپ تاپ برای هر شخص ۳۰ میلیون و سقف هر فقره چک ۷ میلیون میباشد)

فروش بصورت کل فاکتور در یک فقره چک امکان پذیر نمیباشد

شرایط فروش اقساطی لپ تاپ با توجه به مبلغ پیش پرداخت و تعداد ماه ها متغیر است محاسبه دقیق فقط در زمان فاکتور توسط سیستم محاسبه میشود و یا میتونید از نرم افزار مخصوص محاسبه اقساط خود شرکت استفاده کنید

(در پایین این صفحه میتوانید اقساط خود را محاسبه کنید)

بدون پیش پرداخت هم‌ میتونید خرید کنید ولی خرید بدون پیش پرداخت بستگی به رتبه اعتباری شما داره که توسط ما بدون هزینه استعلام میشه و فقط اگه کارکرد حساب شما خوب باشه میتونید بدون پیش پرداخت خرید کنید

سقف فروش اقساطی لپ تاپ هم بستگی به رتبه اعتباری شما و کارکرد حسابتون داره و سقف خرید ۶ ماهه میباشد.

اگر ساکن شهر مشهد نیستید

مشتریان عزیز میتوانند با هماهنگی با پشتیبانی سایت و دریافت مشاوره و کد خرید اقساطی اقدام به خرید نمایند.

لازم به ذکر است پس از اعتبار سنجی بابت هر قسط یک برگ چک صیادی جدید از خریدار دریافت میشود.

پرداخت پنجاه درصد از مبلغ خرید به صورت نقدی میباشد.

فروش بصورت کل فاکتور در یک فقره چک امکان پذیر نمیباشد

شرایط فروش اقساطی لپ تاپ با توجه به مبلغ پیش پرداخت و تعداد ماه ها متغیر است محاسبه دقیق فقط در زمان فاکتور توسط سیستم محاسبه میشود و یا میتونید از نرم افزار مخصوص محاسبه اقساط خود شرکت استفاده کنید

(در پایین این صفحه میتوانید اقساط خود را محاسبه کنید)

انواع لپ‌ تاپ‌ها در بازار

لپ تاپ‌ها در سایز و مدل‌های مختلف توسط برندهای مختلف و متنوعی در بازار وجود دارند. 

برندهای معتبر و شناخته شده‌ای چون ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی و ...به طراحی و تولید لپ تاپ می‌پردازند. 

هر کدام از این برندها تلاش می‌کنند تا با گنجاندن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید و کاربردی سهم بزرگی از بازار این محصولات را دریافت کنند. 

انواع برندها و مدل‌ها در طرح‌های فروش اقساطی لپ تاپ عرضه می‌شوند.

 

اینجا میتوانید اقساط را محاسبه کنید

فروش اقساطی لپ تاپ

فروش اقساطی لپ تاپ از میان برندهای مختلف و مدل های گوناگونی که در بازار عرضه می شوند، نیاز به بررسی و تحقیق فراوان دارد. با توجه به اینکه شناسایی یک لپ‌تاپ متناسب با نیاز، از اهمیت بالایی برخوردار است، باید سطح اطلاعات خود را برای خرید لپ‌تاپ افزایش دهید. افزایش قیمت لپ‌تاپ موجب شده که بسیاری از کاربران، توانایی خرید این محصولات به صورت نقدی را نداشته باشند. به همین علت خرید قسطی لپ تاپ گزینه‌ای مناسب پیش روی آن ها خواهد بود. امروزه مراکز فروش اقساطی لپ تاپ، خدمات ویژه ای برای شما فراهم کرده اند.

با توجه به بالا رفتن سرعت پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد برای راه اندازی امور خود نیاز به وسایل هوشمند و الکترونیکی دارند. بخش زیادی از کسب و کارها با استفاده از گوشی های هوشمند صورت می‌پذیرند. با این حال لپ‌تاپ از جمله لوازم هوشمند و الکترونیکی محسوب می‌شود که علاقمندان فراوانی را به خود جذب کرده است. امروزه نقش لپ‌تاپ در زندگی ما بسیار پر رنگ شده و با استفاده از آن می توانید کسب و کارهای مختلفی را راه اندازی کنید. برای خرید قسطی لپ‌تاپ معمولی و خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی در کنار خرید لپ‌تاپ های گیمینگ و قدرتمند، موارد مختلفی میتوانید در نظر داشته باشید.

مزایای خرید قسطی لپ تاپ

همانگونه که عنوان کردیم، این روزها بخش زیادی از کسب و کارها حتی کسب و کارهای کوچک نیز با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بر بستر اینترنت راه اندازی می شوند. بنابراین افرادی که قصد رسیدن به موفقیت را دارند، نیاز به خرید تجهیزات مناسب خواهند داشت. خرید اقساطی لپ تاپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای مدیریت کسب و کار خود از وسیله ای کامل بهره ببرید. در عین حال افزایش چشمگیر قیمت لپ‌تاپ ها موجب شده که توانایی خرید برای بخش زیادی از کاربران وجود نداشته باشد.

با توجه به این شرایط، فروش اقساطی لپ تاپ و گوشی های هوشمند به عنوان راهکاری بی نظیر توسط فروشندگان ارائه شده است. اگر به دنبال خرید اقساطی لپ تاپ هستید، به راحتی می توانید محصول مورد نظر را با هر قیمتی انتخاب و خریداری کنید. بسته به هزینه ای که در نظر گرفته اید، می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و روی به خرید قدرتمندترین لپ‌تاپ بیاورید. شما لازم است تنها بخشی از هزینه خرید لپ‌تاپ را پرداخت کنید. مابقی هزینه ای که برای خرید لپ‌تاپ باید پرداخت نمایید، به صورت اقساط ماهیانه از شما دریافت می شوند. امروزه شیوه های مختلفی برای خرید اقساطی لپ‌تاپ از برندهای مختلف و با کیفیت بالا وجود دارد.

چگونه لپ تاپ اقساطی بخریم؟

اگر درآمدتان برای خرید نقدی لپ‌تاپ کافی نیست، جای نگرانی وجود ندارد. خرید اقساطی لپ تاپ از جمله روش های کاربردی در این زمینه بوده که می تواند شما را یاری کند تا بسته به مدیریت هزینه ای که داشته اید، روی به لوازم الکترونیکی و هوشمند بیاورید. با پرداخت هزینه ای اندک، می توانید صاحب یک لپ‌تاپ قدرتمند شوید.

فروشگاه نوآوران شرق شرایطی را پیش روی شما قرار داده که با ارائه ضمانت های لازم و پرداخت مبلغی بسیار اندک از قیمت لپ‌تاپ، بتوانید در سریع ترین زمان، گزینه انتخاب شده را تحویل بگیرید. باقیمانده هزینه ای که برای خرید اقساطی لپ تاپ پرداخت می کنید بسته به نظر شما و در اقساطی جداگانه دریافت خواهند شد.

خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی

زندگی دانشجویی دشواری‌های خاص خود را به همراه دارد. بسیاری از دانشجویان توانایی پرداخت هزینه های زندگی در خوابگاه و تامین شهریه دانشگاه را ندارند. با این حال با توجه به نیاز خود باید روی به خرید لپ‌تاپ بیاورند. ما در مجموعه آترامارت با درک این شرایط، شما را یاری می کنیم تا برای خرید اقساطی لپ تاپ دانشجویی بتوانید اقدام نمایید.

شما با استفاده از لپ‌تاپ های ارائه شده در فروشگاه می‌توانید یک زندگی مدرن و پیشرفته را با مدیریت صحیح هزینه ها داشته باشید. لپ‌تاپ های که برای دانشجویان ارائه می شوند با کیفیت مناسب و قیمت بی نظیر در اختیار شما قرار داده خواهند شد. بسته به زمینه کاربری خود و قدرتی که برای پردازش نیاز دارید، می توانید طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های موجود را بررسی کرده و روی به خرید گزینه ای کاربردی بیاورید.

(در اواسط همین صفحه میتوانید اقساط خود را محاسبه کنید)

فروش اقساطی لپ تاپ    فروش اقساطی لپ تاپ      فروش اقساطی لپ تاپ    فروش اقساطی لپ تاپ

Asus        Lenovo         HP        Acer

فروش اقساطی لپ تاپ
فروش اقساطی لپ تاپ