بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

به نظر شما بهترین لپ تاپ زیر 20 میلیون کدام است؟ با توجه به شرایط جامعه لپ تاپ های حدود 20 میلیون تومان به دلیل قیمت مناسب و کاربردی بودن بسیار پرفروش می‌باشند. لپ تاپ های این بازه ظاهری ساده و کلاسیک، وزن مناسب و امکانات خوبی دارند. این دستگاه ها انتخاب بسیار مناسبی برای ادارات، دانش آموزان، کاربران خانگی، تریدر ها، حسابداران و بسیاری از کاربران دیگر هستند. به دلیل طیف گسترده کاربرانی که با لپ تاپ های این بازه کارشون انجام میشود میتوان به آنها لقب کاربردی ترین ها را نیز داد.  در ادامه 5 تا از بهترین لپ تاپ های تا 20 میلیون تومان را براتون معرفی می‌کنیم.

lazy

با توجه به افزایش قیمت و اتفاقات اخیر لپ تاپ گیمینگ تا 20 میلیون تومن دیگر پیدا نمیشود و برای تهیه آنها نیاز به بودجه بیشتری می‌باشد. لپ تاپ های 20 میلونی اکثرا دارای سیستم های متوسط و پایین رده هستند و در خیلی از آن ها ممکن هست سخت افزار جدیدی به چشم نخورد ولی همانطو که گفته شد توانایی بر آمدن از پس اکثر کارها را دارند. لپ تپ های تا 20 میلیون برای کارهای روزمره، وب گردی، تماشای فیلم، انجام کارهای دانش آموزی و دانشجویی، مطالعه و… مناسب هستند و در برخی موارد میتوان کارهای مبتدی و سبک گرافیکی همچون کار با فتوشاپ را با آنها انجام داد.

1-بهترین لپ تاپ 20 میلیونی لنوو

لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3 Ryzen3 20G 1T 512G 2G

لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3 Ryzen3 20G 1T 512G 2G جز لپ تاپ های شرکت Lenovo از جمله لپ تاپ های پرفروش در بازار است.  به عنوان مثال، لپ تاپ مدل IDEAPAD 3 از محصولات پرفروش این برند می‌باشد. لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3 Ryzen3 20G 1T 512G 2G دارای پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند RYZEN 3 3250U است. که می‌تواند از پردازش امور روزمره به راحتی برآید.

همچنین، شرکت Lenovo برای این لپ تاپ 20 گیگابایت رم از نوع DDR4 با سرعت 4600 مگاهرتز در نظر گرفته است. که افزایش عملکرد سیستم را تضمین می‌کند. همچنین، دارا بودن حافظه 512GB SSD و 1 ترابایت هارد نیز یکی از ویژگی‌های قابل توجه این لپ تاپ است.

صفحه نمایش 15.6 اینچی FULL HD با نرخ به روزرسانی 60 هرتز و وضوح 1080p و روکش مات هم از ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ است.

همچنین، لپ تاپ لنوو lenovo ideapad 3 Ryzen3 20G 1T 512G 2G دارای تراشه‌ی گرافیکی AMD RADEON VEGA 2GB است که برای انجام امور روزمره و مولتی مدیا مناسب است.

هم اکنون با پایینترین قیمت بخرید
lazy

در آخر این مدل بسیار برای کاربران خانگی، دانشجویان، تریدر ها، حسابداران و… مناسب  می باشد و از پس کارهاشون به راحتی بر می آید. حتی کارهای گرافیکی همچون کار با فتوشاپ و بازی سبک را می توان در لیست کارهایی که با این لپ تاپ قابل انجام می‌باشد میتوان گنجاند.

بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

2- بهترین لپ تاپ اچ پی زیر 12 میلیون

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌پی مدل HP 250 G7 N4020 8G 512ssd

یکی از بهترین لپ تاپ های تا 15 میلیون تومن که به دلیل قیمت مناسب در بین کاربران جایگاه ویژه ای دارد و جزو پرطرفدار ترین لپ تاپ های این لیست است. لپ تاپ HP 250-G7-GA با پردازنده Celeron از پس کارهای سبک به خوبی بر می آید. این لپ تاپ با وزن مناسب بسیار برای افرادی که جا به جایی های زیادی دارند مناسب است. از نظر باتری و شارژدهی این دستگاه شما می توانید تا ۳ ساعت روی آن حساب کنید و به راحتی خارج از خانه به انجام کارهای خود بپردازید. همچنین با توجه به قیمت اقتصادی و سخت افزار گزینه بسیار مناسبی برای کارهای روزمره و دانش آموزی می باشد. در این لپ تاپ اقتصادی اچ پی تنوع پورت مناسبی میتوان دید و از نظر تعداد نیز مناسب می‌باشد.

هم اکنون با پایین ترین قیمت بخرید
lazy

3- بهترین لپ تاپ لنوو زیر 18 میلیون

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IDEAPAD 3 – i3 20G 512G 1T

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3  از محصولات پرفروش این شرکت است. که می‌تواند به عنوان یک لپ تاپ مخصوص انجام امور روزمره و مالتی‌مدیا، بسیار کارآمد باشد.

این لپ تاپ به پردازنده‌ی مرکزی Core i3 نسل ۱۱ مجهز شده است.

همچنین، در این لپ تاپ ۲۰ گیگابایت رم DDR4  و 1 ترابایت HDD و 512 گیگ حافظه‌ی پر سرعت SSD قرار دارند. تا سرعت آن در انجام امور مختلف را تضمین کنند. علاوه بر این، این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح 1080p و روکش مات است

هم اکنون با پایینترین قیمت بخرید

بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

lazy

4- بهترین لپ تاپ لنوو زیر 20 میلیون

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Lenovo V15 – R5 8G 256G 2G

با بودجه تا 20 میلیون تومان میتوان گفت لپ تاپ V15 ارزش بسیار بالایی دارد. این لپ تاپ لنوو علاوه بر سخت افزار با قدرت مناسب دارای ظاهری زیبا است. پردازنده amd با حافظه کش 6MB از پس کار های سبک و متوسط به خوبی بر می آید و در کنار آن صفحه نمایش Full HD که کیفیت مناسبی به شما میدهد و برای کسایی که با لپ تاپ طولانی مدت کار میکنند مناسب می‌باشد. لنوو برای خنک کننده دستگاه V15 از یک فن که در بالای مادربرد قرار گرفته استفاده کرده است. خروجی فن نیز در زیر لولاهای اتصال صفحه نمایش قرار دارد. پیشنهاد ما برای کسایی که علاقه به دیدن فیلم و وب گردی دارند یا کارهای حسابداری و محاسباتی انجام میدهند و یا کارهای سبک گرافیکی و مهندسی این مدل لپ تاپ لنوو گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

هم اکنون با پایینترین قیمت بخرید

بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان

lazy