لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Ideapad 3 | i3 | 12GB | 256GB

موجود

قیمت اصلی 22.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 20.100.000 تومان است.

لپ تاپ لنوو IDEAPAD 1 N4020 4G 256G

موجود

قیمت اصلی 13.590.000 تومان بود.قیمت فعلی 11.950.000 تومان است.

لپ تاپ لنوو گیمینگ LOQ i7 13620H 16G 512G RTX4060 8GB

موجود

قیمت اصلی 68.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 66.490.000 تومان است.

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402

جدیدترین مدل‌های لپ تاپ

صرف نظر از قیمت، لپ تاپ‌های بسیار متنوعی برای انتخاب لپ تاپ و الترابوک وجود دارد.

اندازه و فرم دستگاه یکی از مؤلفه‌های مهم مورد توجه در هنگام خرید است.

وقتی نوبت به لپ تاپ می‌رسد، اندازه‌ی آن مهم است.

بسته به کاری که قصد دارید با لپ تاپ جدید خود انجام دهید، باید مطمئن شوید که اندازه‌ی مناسب را انتخاب کرده‌اید.

اندازه مانند  RAM دستگاه نیست که بعداً بتوانید آن را ارتقا دهید. اندازه لپ تاپ‌ها از 11.6 اینچ شروع می‌شوند و تا حدود 18 اینچ هستند.

اکثر برندها مانند Hp، Dell  دل، asus ایسوس و Acer تمایل به ارائه‌ی سه اندازه‌ی اصلی نمایشگر را دارند - 13.3 اینچ ، 15.6 اینچ و 17.3 اینچ. 
بدیهی است که اگر قابلیت حمل و نقل در اولویت شما باشد باید به سراغ یک کامپیوتر دستی با اندازه‌ی کوچک‌تر بروید.

پس به دنبال لپ تاپ‌هایی باشید که دارای صفحه نمایشی با اندازه‌ی 12.5 اینچ یا 13.3 اینچ و وزن بین 1 کیلوگرم تا 1.5 کیلوگرم باشند. 

اگر نوع کار شما به گونه‌ای است که به نمایشگر بزرگ‌تر یا گرافیک قوی‌تری نیاز دارید، احتمالاً باید به سراغ لپ تاپ و الترابوک بزرگ‌تر بروید.

انواع لپ تاپ و الترابوک

فراتر از اندازه‌های خاص، چندین کلاس مختلف لپ تاپ برای انتخاب وجود دارد. اولترابوک‌ها عموما تمایل دارند که فرم باریک و سبک را نسبت به عملکرد بالا ترجیح دهند.

دستگاه‌های ASUS Zenbook و لنوو Lenovo’s Yoga در این گروه قرار می‌گیرند. در مقابل، نوت بوک‌ها ترکیب خوبی از قدرت و قابلیت حمل را ارائه می‌دهند. 

در جست‌وجوی بهترین لپ تاپی که می‌توانید خریداری کنید مهم‌ترین نکته‌ای که باید در اینجا در نظر بگیرید این است که در واقع برای انجام کارهای خود به چه چیزی نیاز دارید.

برخی از کاربران به چیزی سبک‌تر و قابل حمل تر نیاز دارند در حالی که برخی  به مواردی مانند ویرایش ویدئو یا اجرای بازی‌های پیشرفته نیاز دارند که گرافیک بسیار بالایی می‌خواهد.

کیفیت صفحه نمایش

کیفیت صفحه نمایش هم یکی از مؤلفه‌های مهم در هنگام خرید لپ تاپ و الترابوک است.

شما ساعت‌های زیادی را پشت این دستگاه می‌گذرانید به همین دلیل کیفیت و وضوح تصویر آن بر روی بینایی و خروجی کار شما تأثیرگذار است. این روزها، صفحه‌های لمسی بسیار رایج است و می‌تواند برخی از کارها را نسبت به بقیه آسان کند.

برخی از مارک‌ها این ویژگی را به صورت استاندارد در نظر گرفته‌اند.

در مرحله بعدی، حتماً رزولوشن مربوط به هر لپ تاپی را که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید. اگر می‌خواهید فضای زیادی برای صفحه‌آرایی ویندوز و استفاده از تب‌های مختلف به صورت هم‌زمان داشته باشید، وضوح تصویر 1920x1080 پیکسل (Full HD) بهترین انتخاب برای شما است. 

در آخر اینکه، زاویه دید بسیار مهم است. یک صفحه لپ تاپ که از فناوری IPS پشتیبانی می‌کند، وسیع‌ترین زاویه دید و بهترین راحتی کاربر را ارائه می‌دهد.

خرید آنلاین انواع  لپ تاپ

برای خرید اینترنتی جدیدترین و بهترین انواع لپ تاپ و الترابوک موجود در بازار از  برندهای معتبر با گارانتی اصالت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نوآوران شرق مراجعه کنید.

همچنین برای خرید اقساطی میتوانید به صفحه فروش قسطی لپ تاپ مراجعه کنید. 

لپ تاپ ایسر

لپ تاپ acer از آن دست نام‌هایی است که به گوش خریداران لپ تاپ‌های ارزان قیمت با کیفیت آشناست. شما می‌توانید با خرید لپ تاپ ایسر علاوه بر پرداخت هزینه‌های کمتر نسبت به برندهای شناخته شده‌تر، قابلیت‌ها و امکانات خوبی را دریافت کنید. علاوه بر آن هزینه تعمیرات و تعویض قطعات با استفاده از گارانتی لپ تاپ ایسر بسیار کمتر از مدل‌های دیگر است و در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت باشید، حتماً نام ایسر را خواهید شنید. لپ تاپ acer predator helios 300 و لپ تاپ acer nitro 5 دو مدل با کیفیت و قدرتمند ایسر است که می‌تواند برای کاربری عمومی تا حرفه‌ای، بازی یا مالتی مدیا استفاده شود. از دیگر مدل‌های شناخته شده لپ تاپ که خریداران پروپاقرص خود را دارد، می‌توان به لپ تاپ سامسونگ، لپ تاپ اپل، لپ تاپ توشیبا، لپ تاپ سونی و لپ تاپ فوجیتسو اشاره کرد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز و نکات دیگر مانند لوازم جانبی لپ تاپ برای خرید هر کدام از این برندها اقدام کنید.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو چند سالی‌ست که جای خود را در بین خریداران ایرانی پیدا کرده است. لنوو لپ تاپ‌های قدرتمند با کیفیت و جذابی را با قیمت مقرون به صرفه تولید می‌کند. قیمت مناسب لپ تاپ لنوو به خریداران کمک می‌کند تا با پرداخت هزینه کمتری، همان امکانات و قابلیت‌های بهترین مدل‌های لپ تاپ را دریافت کنند. لپ تاپ ip130 لنوو، لپ تاپ ideapad 320 لنوو، لپ تاپ ideapad 330 و لپ تاپ lenovo ideapad l340 چند مدل جذاب از سری ideapad لنوو است که می‌توانید بسته به بودجه و دلخواه خود آن‌ها را خریداری کنید. بسته به نیاز خود می‌توانید به این رم ۴، ۸ یا ۱۶ گیگ انتخاب کنید. حافظه داخلی یک ترابایت نیز به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را روی هارد ذخیره کنید. لپ تاپ ip330 لنوو مقرون به صرفه‌ترین مدل در بین تمامی لپ تاپ‌های این سری است. با خرید لپ تاپ لنوو ideapad 330 i7 می‌توانید از پردازنده core i3، رم ۴ گیگ ddr4، صفحه نمایش 15.6 اینچ مات، پورت hdmi و کارت گرافیک ۱ گیگ استفاده کنید. خرید این لپ تاپ می‌تواند برای تمامی کاربران عمومی و عادی مناسب باشد. از دیگر مدل‌های مقرون به صرفه و ارزان قیمت لپ تاپ لنوو می‌توان به لپ تاپ b570e lenovo، لپ تاپ b590 lenovo و لپ تاپ b50 لنوو اشاره کرد. در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ core i7 ارزان و لپ تاپ core i5 ارزان هستید، لپ تاپ لنوو می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

لپ تاپ hp

لپ تاپ hp اگرچه اکنون به اندازه گذشته شناخته شده نیست و این شرکت را عمدتاً با پرینتر و چاپگرهای خانگی و اداری می‌شناسند اما همچنان مدل‌های قدرتمند و خوبی را می‌سازد. لپ تاپ hp envy x360 و لپ تاپ hp spectre x360 به همه کسانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال خرید لپ تاپ قوی با مشخصات فنی بالا هستند. رم ۱۶ گیگ، حافظه داخلی ۱ ترابایت، پردازنده core i7 و اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ، این دو لپ تاپ را در بین بهترین مدل‌های بازار قرار می‌دهد. ظرافت در طراحی و وزن پایین توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. از زمان تولید لپ تاپ hp zbook تا به حال، شرکت اچ پی تغییرات زیادی را در طراحی و امکانات داخلی لپ تاپ ایجاد کرده است. از جمله قوی‌ترین و جذاب‌ترین لپ تاپ‌های بازار می‌توان به لپ تاپ hp omen اشاره کرد. داشتن رم ۳۲ گیگ، حافظه داخلی ۲ ترابایت و صفحه نمایش عریض ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ را مناسب کاربری عمومی، مالتی مدیا و بازی کرده است. لپ تاپ hp pavilion gaming 15-ec1073dx نیز برای بازی طراحی شده است. لپ تاپ hp pavilion به علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری کمک می‌کند تا در فضای جذاب انواع بازی‌های آفلاین و آنلاین را انجام دهند. داشتن صفحه کلید بزرگ با نور پس زمینه قوی، پردازنده گرافیکی 4 گیگ و رم 8 گیگ به شما کمک می‌کند تا در اجرای بازی‌های مختلف مشکلی نداشته باشید.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ asus نامی شناخته شده برای خریداران کامپیوترهای همراه است. این شرکت آمریکایی سال‌هاست که به تولید انواع لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای قابل حمل مشغول است. سری k لپ تاپ ایسوس، سری n لپ تاپ ایسوس، سری f لپ تاپ ایسوس و سری x لپ تاپ ایسوس در حال حاضر جزو بهترین مدل‌های بازار کامپیوترهای قابل حمل است. برای خرید لپ تاپ گیمینگ می‌توانید به سراغ سری f بروید. در صورتی که به دنبال لپ تاپ‌های با کاربری عمومی و امکانات و قابلیت‌های مناسب هستید، می‌توانید خرید سری n لپ تاپ asus این را در نظر داشته باشید. قیمت لب تاب مانند تمامی دستگاه های دیگر با در نظر گرفتن ویژگی‌های داخلی و قابلیت‌ها مشخص می‌شود. اما به هر حال در مقایسه با مدل‌های گیمینگ، قیمت سری n مناسب‌تر است. خرید لپتاپ های Asus می‌تواند به تمام کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ کاربردی، مطمئن و با قیمت مناسب هستند، توصیه شود. در صورتی که به دنبال انجام کارهای گرافیکی یا بازی هستید، حتماً لپ تاپ core i7  یا i9 سری 13 یا 12 ایسوس را خریداری کنید. سرعت پردازش در این لپ تاپ‌ها به شما کمک می‌کند تا کارهای خود را بدون مشکل و نقص انجام دهید. خرید لپ تاپ asus k571، لپ تاپ asus vivobook s15 و لپ تاپ asus rog zephyrus g14 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. هر سه این لپتابها رم ۱۶ گیگ، پردازنده گرافیکی NVIDIA و حافظه داخلی ۱ ترابایت دارند. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X509FL-EJ256T و لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل VivoBook S431FL-AM007T از مدل های مشابه و موجود نوت بوک ایسوس هستند.  قیمت لپ تاب های این برند کاملا متعادل بوده و تقریبا با هر بودجه ای یک دستگاه ایسوس خواهید یافت.

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402  لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402   

لپ تاپ - لیست قیمت روز انواع لپ تاپ 1402